Pages

November 9, 2009

Projek Ternakan Lintah

I just want to share with you guys some photos of my fiance's and his family Projek Ternakan Lintah which I took during my trip back to Miri last week.

Location: Batu 8 Lambir, Miri, Sarawak.







And me? Tengok dari jauh daaaaa... Takut! Geli! Hehehe :)

6 Hugs & Kisses:

Jay said...

apu... dahlah panjang, h..... . Poslaju ngagai Carol siko.

Keavy™ said...

Jay, aku pun takut.. X berani pegang ekekekeke!

Anonymous said...

Badu aku nacak ke diri agai Biri Lalen !!! Aku endo ka enggau utai bangsa nyaa aaaaa !!! Enda ibuh ke lintah besai nya, anak lintah pan aku udah lintang pukang.

Hurmmm ... automatically nemu lari pecut !!!

Owhhh Lalen ... Bc pesanan penaja ari Jay. Tapi ia malu ka madah takut kumin endo approve !!! *nyeling2 Jay*

Keavy™ said...

Lalen.. Haha nemu nuan, maya sida ke udah nyimpan lintah dlm tangki nya, aku ngenyauh ka diri ari Biri. Ya nanya namahal, aku mdh "takut bc lintah" wahahaha... Aku semua spesis ulat, lintah, cacing, gonggok, belut, ular cg takut aku lalen. Kala aku nyabak dikeduan kazen aku enggau anai2 ke agi tahap ulat nya. Sampai kazen aku dianu apai ya & mummy ku hahaha...

Bedau gi part aku engkecit merap bos laki ku maya tepeda ke ulat ba plastik. Nasib apai diri mpu, nti laki urg? @#$%^&^&!!

Nama utai ka padah Jay? :P

Anonymous said...

Kekekekeke ... owhhh bahagia endar enti laki urang bc ba tisi nuan maia nya %^$%#%#%^

Owhh aku sampai tahap ulih belaya aaaaa .... Ulat begi gi ga aku Lalen ... Tang lintah enggai sekali aku medo !!!!!!

Owhhh ... tanya tuan punya tubuh =)))

Keavy™ said...

Ha ha ha!! Nya ko aku, nti laki urg, manah nti ya bahagia, nti lalu disayat bini sido? @#$%^&*!!

Apu lalen, ulat sampah deh aku takut. Segala spesis sida nya meh. Aku sampai ngugut barry, nama ya ngemain aku enggau lintah nya, anang tekenyit d next day lintah sida mati magang. Diengkah aku garam dlm ai! nyaaaaa.. hehe

*malu2 ka nanya Jay*

Post a Comment

No UGLY Comment(s) Please. Be RESPECTFUL. IF YOU DON'T LIKE, PLEASE DO NOT HESITATE TO CLICK THE "CLOSE" BUTTON AND MOVE ON. Thank You.